Naczepa siodłowa marki Schmitz 2015 r.

naczepa Schmitz rok produkcji 2015

Oferta naczepa (Brylewski)

Cena: 15 750 zł

 

 

Syndyk oferuje do sprzedaży naczepę siodłową marki SCHMITZ typ SCB – S3T, w ramach toczącego się przed Sądem Rejonowym w Poznaniu, XI Wydział Gospodarczy dla spraw upadłościowych i restrukturyzacyjnych postępowania upadłościowego osoby fizycznej nieprowadzącej działalności gospodarczej Wojciecha Brylewskiego (sygnatura akt: PO1P/GUp-s/1517/2024).

 

Specyfikacja:

 

– Naczepa siodłowa marki SCHMITZ typ SCB – S3T, numer rejestracyjny PSR 5P37.

– WSM00000003213117.

– VIN WSM00000003213117.

– Rok produkcji 2015.

– Data pierwszej rejestracji 17 kwietnia 2015 roku.

– Masa własna 7 063 kg.

– Dopuszczalna masa całkowita 39 000 kg.

– Dopuszczalna ładowność 28 937 kg.

– Długość 13,90 m.

– Wysokość 2,55 m.

– Liczba osi 3.

– Rozmiar opon 385/55/22,5 zużycie 95%

– Hamulce tarczowe WABCO Z systemem ABS.

– Zawieszenie pneumatyczne.

– Rozsuwane boki, rozsuwany dach, podnoszony dach

– Układ hamulcowy kompletny.

– Instalacja elektryczna kompletna.

– Układ przeniesienia napędu kompletny.

 

Naczepa od długiego czasu nie była eksploatowana co doprowadziło do trwałego zabrudzenie plandeki, plandek ze śladami napraw – sklejana. Istnieje ryzyko konieczności wymiany plandeki. Ujawniono bardzo zły stan ogumienia i felg co skutkuje wymianą całego kompletu opon oraz koniecznością renowacji lub wymiany felg.

 

Oferty można składać:

 

  • listem poleconym na adres Biura Syndyka: JSR Syndyk Surwiło-Rutkowska sp. z o.o., ul. Święty Marcin 28/28, 61-805 Poznań.

 

List polecony wraz z ofertą powinien być opisany jako „oferta w toku postępowania PO1P/GUp-s/1517/2024 – nie otwierać przed 10 października 2025 r.”

 

  • w formie elektronicznej na adres e-mailowy: justyna.surwilorutkowska@gmail.com.

 

Wiadomość elektroniczna powinna być zatytułowana: „oferta w toku postępowania PO1P/GUp-s/1517/2024 – nie otwierać przed 10 października 2025 r.” oraz zawierać ofertę w formie załącznika w formacie PDF.

 

Oferty uważa się za złożone w terminie, jeśli wpłyną do Biura Syndyka do dnia 9 października 2025 r. włącznie.

 

Oferta pod rygorem odrzucenia powinna zawierać:

  1. a) dokładne oznaczenie oferenta,
  2. b) oferowaną cenę nabycia,
  3. c) dowód wpłaty wadium,
  4. d) oświadczenie o przyjęciu Warunków przetargu,
  5. e) inne wymagane dokumenty.

 

 

 

Warunkiem uczestnictwa w przetargu/aukcji jest wpłacenie wadium w wysokości 10% ceny minimalnej, tj.: 1 575 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset siedemdziesiąt pięć złotych).

 

Wadium należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy masy upadłości nr 93 1140 2004 0000 3802 8539 0824, tytułem „Wadium w przetargu, sygn. akt PO1P/GUp-s/1517/2024” najpóźniej do dnia stanowiącego ostatni dzień terminu wyznaczonego do składania ofert.

 

Otwarcie ofert nastąpi w dniu 10 października 2025 r. o godzinie 11:00 w Biurze Syndyka: ul. Święty Marcin 28/28, 61-805 Poznań.

 

 

 

 

 

 

Skontaktuj się z właścicielem
- pole wymagane
Podobne oferty