Zapraszamy do zapoznania się z ofertą sprzedaży:
GLC 300 de 4MATIC Business Edition
zainteresowanych zapraszam do kontaktu 730 333 563 / SALON@SPECTREPOLAND.PL
Samochód można obejrzeć w Borówcu pod Poznaniem, przy ul. Leśna 12A.
CENA: 250 000 PLN
DANE PODSTAWOWE:
VIN: W1N2539111F983500
Rejestracja: ST6482T
Rok produkcji: 2021
Przebieg: 43952 km
Poj. skokowa: 1950 cm3
Moc: 194 KM / 122KM kw razem 306 KM
Nm: 440 Nm ( elektryczny) / 700Nm ( łączny systemowy)
Przyspieszenie: 6.2 s
Rodzaj paliwa: diesel
Skrzynia biegów: automat / 9 biegów
Napęd: 4x4
Typ Nadwozia: SUV
Liczba miejsc: 5
Kolor: Błękit kawansytu - metalik
kolor wnętrza: "Tapicerka ARTICO/DINAMICA - czarna"
Obręcze kół: AMG ze stopów metali lekkich, 19”"
Pierwsza rej.: 06.08.2021
Badanie do: 06.08.2024
WYPOSAŻENIE:
Dach panoramiczny
Aluminiowe relingi dachowe
Stopnie przyprogowe ze stali szlachetnej z elementami gumowymi
Automatyczna skrzynia biegów 9G-TRONIC
Zawieszenie o zwiększonym prześwicie
Hak holowniczy z systemem ESP
Obręcze kół AMG ze stopów metali lekkich, 19
Technologia BlueTEC z AdBlue
Zbiornik AdBlue o zwiększonej pojemności
Układ hamulcowy o zwiększonej wydajności
Przyciemniane szyby z funkcją termoizolacji
Szyby atermiczne z izolacją akustyczną
Wycieraczka przedniej szyby sterowana czujnikiem deszczu
Pakiet schowków
Podwójny uchwyt na kubek
Pakiet AMG – elementy zewnętrzne
Pakiet Chrom
Podsufitka materiałowa – szara
Pakiet wyposażenia Advantage
Pakiet oświetlenia wnętrza
Elementy wykończenia wnętrza – "brązowe drewno orzechowe"
Stylizacja AMG
Pakiet wyposażenia z linią AMG
Pakiet AMG – elementy wewnętrzne
Dywaniki AMG
Poduszka kolanowa
Tempomat
Pakiet parkowania z kamerą cofania
PARKTRONIC (z czujnikami parkowania)
Kamera cofania
System monitorowania ciśnienia w oponach
Aktywny asystent układu hamulcowego
Ochrona pieszych
Klimatyzacja automatyczna THERMATIC
Antena GPS
Antena telefoniczna
Touchpad
Radio cyfrowe
System multimedialny MBUX
MBconnect z funkcjami dla pojazdów elektrycznych
Usługi „Remote Services”
System alarmowego połączenia „Emergency call”"
Moduł komunikacyjny dla usług "Mercedes me"
Przygotowanie do Live Traffic Information
Pakiet przygotowania do łączności nawigacyjnej
Nawigacja na dysku twardym
Wyświetlacz multimedialny 10,25”
Elektrycznie składane lusterka zewnętrzne
Oświetlenie powitalne w lusterkach zewnętrznych
Pakiet lusterek
Lusterka fotochromatyczne
Kabel do ładowania ze stacji publicznej/wallbox (Typ 2), 5m
Gniazdo ładowania
System ładowania prądem zmiennym (AC, moc do 7.4 kW)
2 porty USB z tyłu
12 V gniazdo ładowania
Sportowa wielofunkcyjna kierownica wykończona skórą nappa
Galwanizowane manetki zmiany biegów przy kierownicy
Pakiet komfortowych siedzeń
Regulacja odcinka lędźwiowego
Czujnik pasów bezpieczeństwa dla pasażerów siedzących z tyłu pojazdu
Fotel pasażera z rozpoznawaniem wagi
EASY-PACK - osłona przestrzeni bagażowe
EASY-PACK - elektrycznie otwierana klapa bagażnika
KEYLESS-GO – starter
Mocowanie fotelików dziecięcych iSize/ISOFIX
Kabel do ładowania z gniazdka domowego E/F (Typ 2), 5m. - Prosty
Zestaw TIREFIT
DYNAMIC SELECT
Reflektory LED statyczne
Adaptacyjne światła stopu
Pakiet ochrony przed kradzieżą "URBAN GUARD"
Alarm antywłamaniowy
System monitorowania wnętrza samochodu
Norma czystości spalin EU6
Gaśnica
Dla osób zainteresowanych zakupem, poniżej zamieszamy więcej informacji dotyczących sprzedaży Mercedesa GLC 300 de 4MATIC Business Edition z rocznika 2021 w wersji z dwulitrowym silnikiem wysokoprężnym wspartym hybrydą plug-in. Samochód wyjątkowy w segmencie SUV-ów, mając na uwadze konkurencję, która oferuje hybrydy plug-in tylko w połączeniu z silnikami benzynowymi (np. BMW X3, Audi Q5).
Opisywany model jest w wersji polift’owej, co widać po unowocześnionej stylistyce nadwozia i wyposażenia wewnętrznego. Jednostką napędzającą jest silnik o mocy 194KM, którą osiąga przy 3800 obr/min oraz dodatkowy silnik elektryczny o mocy 122 KM. Całość została wsparta 9-obiegową automatyczną skrzynią biegów - 9G TRONIC. Samochód może rozpędzić się od 0 do 100 km/h w czasie poniżej 7-miu sekund, co jest dobrym wynikiem, zważywszy na stosunkowo dużą masę pojazdu. Dzięki akumulatorowi o pojemności 13,5 kWh w trybie elektrycznym GLC potrafi przejechać około 30 km z maksymalną prędkością do 130 km/h. Z kolei dzięki wysokoprężnemu silnikowi - Mercedes jest dodatkowo dość ekonomiczny, szczególnie na dłuższych trasach. Jeżdżąc autostradami wykazuje się niezbyt dużym apetytem na olej napędowy i spala średnio 6,5 litrów na 100 km. Przy bardziej dynamicznej jeździe spalanie oczywiście rośnie i dochodzi do 9-10 L.
Samochód z zewnątrz pokryty jest metalicznym ciemno granatowym lakierem o nazwie „błękit kawansytu”, który przy słabym oświetleniu może nawet zostać pomylony z kolorem czarnym. Kształt nadwozia jest przyjemny dla oka, wręcz elegancki. Opisywany model posiada charakterystyczne dla większych SUV-ów i pojazdów terenowych chromowane „progi” wzdłuż drzwi, ułatwiające wsiadanie i wysiadanie z pojazdu. Jako model poliftowy samochód ma przednie reflektory ze zintegrowanymi światłami do jazdy dziennej w technologii LED, oraz większy grill. Z tyłu widoczne są wkłady lamp z dość charakterystycznymi prostokątnymi diodami.
Wnętrze to tradycyjnie luksusowy wystrój zgodny z oczekiwaniami jakie klient stawia pojazdom marki Mercedes. Komfort siedzenia w GLC jest wyjątkowo dobry, a miejsce za kierownicą zapewnia doskonałą widoczność. Regulacja fotela nie jest skomplikowana i pozwala na ustawienie dla siebie idealnej, wygodnej pozycji. Regulowane elektrycznie jest podparcie lędźwi, wysokość i pochylenie fotela. Dodatkowo z boku siedzenia znajduje się przycisk umożliwiający włączenie jednego z trzech wariantów podgrzewania.
Po wejściu do samochodu na pierwszy plan „rzuca się w oczy” efektowna trójramienna, sportowa, wielofunkcyjna kierownica zapewniająca przyjemność prowadzenia. Pozwala ona także na wygodną, wręcz intuicyjną obsługę ekranów w jakie wyposażono pojazd. Lewa część przycisków odpowiada za mniejszy ekran wpasowany między analogowe zegary, prawa za system informacyjno-rozrywkowy MBUX. To właśnie z jego pomocą możemy obsługiwać podstawowe funkcje pojazdu, telefon, czy nawigację. System jest dość łatwy w obsłudze i do tego posiada nowoczesnego asystenta głosowego „Hej Mercedes”.
Konsola środkowa jest doskonale spasowana z wnętrzem. Została wykończona dobrej jakości materiałami (nie trzeszczy!) i zamontowano na niej wygodny touchpad. Dodatkowo znajdziemy tutaj przyciski do szybkiego wywołania różnych funkcji na ekranie, w tym estetyczne chromowane przyciski analogowe doceniane przez kierowców. Z ich pomocą możemy obsłużyć klimatyzację, głośność systemu audio, czy np. wybrać tryb jazdy. Imitacja drewna znajdująca się wewnątrz pojazdu i na środkowej konsoli jest estetyczna i co ważne trudna do zabrudzenia. Nie pozostają na niej odciski palców, a to umożliwia łatwe dbanie o czystość.
Auto posiada bogaty zestaw schowków. Na napoje w kubkach miejsce znajdziemy na środkowej konsoli, do tego dość obszerny schowek w podłokietniku oraz duże wnęki w drzwiach, gdzie zmieścimy nawet dwie butelki. Przestrzeń dla pasażerów jest dość obszerna nawet w przypadku wyższych osób. Pasażerowie tylnych siedzeń znajdą dla siebie 2 gniazda USB-C i gniazdo zapalniczki, a także punkty ISOFIX na zewnętrznych dwóch tylnych siedzeniach. Jest tam także rozkładany kosztem trzeciego miejsca wygodny, szeroki podłokietnik z płaskim schowkiem oraz cup-holder’ami na napoje. Butelki podobnie jak w przedniej części auta znajdą swoje miejsce w kieszeniach drzwi.
Bagażnik jest mniejszy niż np. modelu GLC 200d ze względu na miejsce zajęte przez baterie do hybrydy, jednak nadal stanowi pokaźną przestrzeń na np. walizki. Standardowo wyposażony został w gniazdo zapalniczki, co umożliwia podpięcie np. turystycznej lodówki. Znalazły się tam także praktyczne haczyki do podpinania siatki zabezpieczającej bagaże. W przypadku jazdy bez wykorzystywania tylnych foteli powierzchnię bagażnika łatwo można powiększyć przyciskami „kładącymi” drugi rząd foteli. Kanapa jest dzielona w systemie 40/20/40, co pozwala na przewożenie większych przedmiotów, jednak z pozostawieniem siedzeń dla jednej lub dwóch osób. Np. transportując narty – rozkłada się tylko 20% (część środkową), pozostawiając miejsce z lewej i prawej strony dla pasażerów. Na koniec warto dodać, że na wewnętrznej części klapy bagażnika znajduje się przycisk wypuszczający i chowający hak w który samochód został wyposażony.
Przypominamy, że w ramach naszej działalności oferujemy pomoc w zakresie uzyskania finansowania w celu zakupu pojazdów. Negocjujemy najkorzystniejsze warunki finansowania oraz warunki ubezpieczeń. Zapraszamy do współpracy!