GLC 300 de 4MATIC Business Edition

- faktura VAT 23%

Zapraszamy do zapoznania się z ofertą sprzedaży:

 

GLC 300 de 4MATIC Business Edition

 

zainteresowanych zapraszam do kontaktu 730 333 563 / SALON@SPECTREPOLAND.PL

Samochód można obejrzeć w Borówcu pod Poznaniem, przy ul. Leśna 12A.

 

CENA: 250 000 PLN

 

DANE PODSTAWOWE:

VIN:                       W1N2539111F983500

Rejestracja:        ST6482T

Rok produkcji:   2021

Przebieg:             43952 km

Poj. skokowa:    1950 cm3

Moc:                     194 KM / 122KM kw razem 306 KM

Nm:                       440 Nm ( elektryczny) / 700Nm ( łączny systemowy)

Przyspieszenie: 6.2 s

Rodzaj paliwa:   diesel

Skrzynia biegów:              automat / 9 biegów

Napęd:                 4x4        

Typ Nadwozia:  SUV

Liczba miejsc:    5

Kolor:                   Błękit kawansytu - metalik

kolor wnętrza:   "Tapicerka ARTICO/DINAMICA - czarna"

Obręcze kół: AMG ze stopów metali lekkich, 19”"

Pierwsza rej.:     06.08.2021       

Badanie do:        06.08.2024

 

WYPOSAŻENIE:

Dach panoramiczny

Aluminiowe relingi dachowe

 

Stopnie przyprogowe ze stali szlachetnej z elementami gumowymi

Automatyczna skrzynia biegów 9G-TRONIC

Zawieszenie o zwiększonym prześwicie

Hak holowniczy z systemem ESP

Obręcze kół AMG ze stopów metali lekkich, 19

Technologia BlueTEC z AdBlue

Zbiornik AdBlue o zwiększonej pojemności

Układ hamulcowy o zwiększonej wydajności

Przyciemniane szyby z funkcją termoizolacji

Szyby atermiczne z izolacją akustyczną

Wycieraczka przedniej szyby sterowana czujnikiem deszczu

 

Pakiet schowków

Podwójny uchwyt na kubek

Pakiet AMG – elementy zewnętrzne

Pakiet Chrom

Podsufitka materiałowa – szara

Pakiet wyposażenia Advantage

Pakiet oświetlenia wnętrza

Elementy wykończenia wnętrza – "brązowe drewno orzechowe"

Stylizacja AMG

Pakiet wyposażenia z linią AMG

Pakiet AMG – elementy wewnętrzne

Dywaniki AMG

 

Poduszka kolanowa

 

Tempomat

Pakiet parkowania z kamerą cofania

PARKTRONIC (z czujnikami parkowania)

Kamera cofania

System monitorowania ciśnienia w oponach

Aktywny asystent układu hamulcowego

Ochrona pieszych

Klimatyzacja automatyczna THERMATIC

 

Antena GPS

Antena telefoniczna

Touchpad

Radio cyfrowe

System multimedialny MBUX

MBconnect z funkcjami dla pojazdów elektrycznych

Usługi „Remote Services”

System alarmowego połączenia „Emergency call”"

Moduł komunikacyjny dla usług "Mercedes me"

Przygotowanie do Live Traffic Information

Pakiet przygotowania do łączności nawigacyjnej

Nawigacja na dysku twardym

Wyświetlacz multimedialny 10,25”

 

Elektrycznie składane lusterka zewnętrzne

Oświetlenie powitalne w lusterkach zewnętrznych

Pakiet lusterek

Lusterka fotochromatyczne

 

Kabel do ładowania ze stacji publicznej/wallbox (Typ 2), 5m

Gniazdo ładowania

System ładowania prądem zmiennym (AC, moc do 7.4 kW)

2 porty USB z tyłu

12 V gniazdo ładowania

 

Sportowa wielofunkcyjna kierownica wykończona skórą nappa

Galwanizowane manetki zmiany biegów przy kierownicy

Pakiet komfortowych siedzeń

Regulacja odcinka lędźwiowego

Czujnik pasów bezpieczeństwa dla pasażerów siedzących z tyłu pojazdu

Fotel pasażera z rozpoznawaniem wagi

 

EASY-PACK - osłona przestrzeni bagażowe

EASY-PACK - elektrycznie otwierana klapa bagażnika

KEYLESS-GO – starter

Mocowanie fotelików dziecięcych iSize/ISOFIX

Kabel do ładowania z gniazdka domowego E/F (Typ 2), 5m. - Prosty

 

Zestaw TIREFIT

DYNAMIC SELECT

 

Reflektory LED statyczne

Adaptacyjne światła stopu

 

Pakiet ochrony przed kradzieżą "URBAN GUARD"

Alarm antywłamaniowy

System monitorowania wnętrza samochodu

 

Norma czystości spalin EU6

Gaśnica

 

Dla osób zainteresowanych zakupem, poniżej zamieszamy więcej informacji dotyczących sprzedaży Mercedesa GLC 300 de 4MATIC Business Edition z rocznika 2021 w wersji z dwulitrowym silnikiem wysokoprężnym wspartym hybrydą plug-in. Samochód wyjątkowy w segmencie SUV-ów, mając na uwadze konkurencję, która oferuje hybrydy plug-in tylko w połączeniu z silnikami benzynowymi (np. BMW X3, Audi Q5).

Opisywany model jest w wersji polift’owej, co widać po unowocześnionej stylistyce nadwozia i wyposażenia wewnętrznego. Jednostką napędzającą jest silnik o mocy 194KM, którą osiąga przy 3800 obr/min oraz dodatkowy silnik elektryczny o mocy 122 KM. Całość została wsparta 9-obiegową automatyczną skrzynią biegów - 9G TRONIC. Samochód może rozpędzić się od 0 do 100 km/h w czasie poniżej 7-miu sekund, co jest dobrym wynikiem, zważywszy na stosunkowo dużą masę pojazdu. Dzięki akumulatorowi o pojemności 13,5 kWh w trybie elektrycznym GLC potrafi przejechać około 30 km z maksymalną prędkością do 130 km/h. Z kolei dzięki wysokoprężnemu silnikowi - Mercedes jest dodatkowo dość ekonomiczny, szczególnie na dłuższych trasach. Jeżdżąc autostradami wykazuje się niezbyt dużym apetytem na olej napędowy i spala średnio 6,5 litrów na 100 km. Przy bardziej dynamicznej jeździe spalanie oczywiście rośnie i dochodzi do 9-10 L.

Samochód z zewnątrz pokryty jest metalicznym ciemno granatowym lakierem o nazwie „błękit kawansytu”, który przy słabym oświetleniu może nawet zostać pomylony z kolorem czarnym. Kształt nadwozia jest przyjemny dla oka, wręcz elegancki. Opisywany model posiada charakterystyczne dla większych SUV-ów i pojazdów terenowych chromowane „progi” wzdłuż drzwi, ułatwiające wsiadanie i wysiadanie z pojazdu. Jako model poliftowy samochód ma przednie reflektory ze zintegrowanymi światłami do jazdy dziennej w technologii LED, oraz większy grill. Z tyłu widoczne są wkłady lamp z dość charakterystycznymi prostokątnymi diodami.

Wnętrze to tradycyjnie luksusowy wystrój zgodny z oczekiwaniami jakie klient stawia pojazdom marki Mercedes. Komfort siedzenia w GLC jest wyjątkowo dobry, a miejsce za kierownicą zapewnia doskonałą widoczność. Regulacja fotela nie jest skomplikowana i pozwala na ustawienie dla siebie idealnej, wygodnej pozycji. Regulowane elektrycznie jest podparcie lędźwi, wysokość i pochylenie fotela. Dodatkowo z boku siedzenia znajduje się przycisk umożliwiający włączenie jednego z trzech wariantów podgrzewania.

Po wejściu do samochodu na pierwszy plan „rzuca się w oczy” efektowna trójramienna, sportowa, wielofunkcyjna kierownica zapewniająca przyjemność prowadzenia. Pozwala ona także na wygodną, wręcz intuicyjną obsługę ekranów w jakie wyposażono pojazd. Lewa część przycisków odpowiada za mniejszy ekran wpasowany między analogowe zegary, prawa za system informacyjno-rozrywkowy MBUX. To właśnie z jego pomocą możemy obsługiwać podstawowe funkcje pojazdu, telefon, czy nawigację. System jest dość łatwy w obsłudze i do tego posiada nowoczesnego asystenta głosowego „Hej Mercedes”.

Konsola środkowa jest doskonale spasowana z wnętrzem. Została wykończona dobrej jakości materiałami (nie trzeszczy!) i zamontowano na niej wygodny touchpad. Dodatkowo znajdziemy tutaj przyciski do szybkiego wywołania różnych funkcji na ekranie, w tym estetyczne chromowane przyciski analogowe doceniane przez kierowców. Z ich pomocą możemy obsłużyć klimatyzację, głośność systemu audio, czy np. wybrać tryb jazdy. Imitacja drewna znajdująca się wewnątrz pojazdu i na środkowej konsoli jest estetyczna i co ważne trudna do zabrudzenia. Nie pozostają na niej odciski palców, a to umożliwia łatwe dbanie o czystość.

Auto posiada bogaty zestaw schowków. Na napoje w kubkach miejsce znajdziemy na środkowej konsoli, do tego dość obszerny schowek w podłokietniku oraz duże wnęki w drzwiach, gdzie zmieścimy nawet dwie butelki. Przestrzeń dla pasażerów jest dość obszerna nawet w przypadku wyższych osób. Pasażerowie tylnych siedzeń znajdą dla siebie 2 gniazda USB-C i gniazdo zapalniczki, a także punkty ISOFIX na zewnętrznych dwóch tylnych siedzeniach. Jest tam także rozkładany kosztem trzeciego miejsca wygodny, szeroki podłokietnik z płaskim schowkiem oraz cup-holder’ami na napoje. Butelki podobnie jak w przedniej części auta znajdą swoje miejsce w kieszeniach drzwi.

Bagażnik jest mniejszy niż np. modelu GLC 200d ze względu na miejsce zajęte przez baterie do hybrydy, jednak nadal stanowi pokaźną przestrzeń na np. walizki. Standardowo wyposażony został w gniazdo zapalniczki, co umożliwia podpięcie np. turystycznej lodówki. Znalazły się tam także praktyczne haczyki do podpinania siatki zabezpieczającej bagaże. W przypadku jazdy bez wykorzystywania tylnych foteli powierzchnię bagażnika łatwo można powiększyć przyciskami „kładącymi” drugi rząd foteli. Kanapa jest dzielona w systemie 40/20/40, co pozwala na przewożenie większych przedmiotów, jednak z pozostawieniem siedzeń dla jednej lub dwóch osób. Np. transportując narty – rozkłada się tylko 20% (część środkową), pozostawiając miejsce z lewej i prawej strony dla pasażerów. Na koniec warto dodać, że na wewnętrznej części klapy bagażnika znajduje się przycisk wypuszczający i chowający hak w który samochód został wyposażony.

 

Przypominamy, że w ramach naszej działalności oferujemy pomoc w zakresie uzyskania finansowania w celu zakupu pojazdów. Negocjujemy najkorzystniejsze warunki finansowania oraz warunki ubezpieczeń. Zapraszamy do współpracy!

Skontaktuj się z właścicielem
- pole wymagane
Podobne oferty